donderdag, oktober 21, 2010

Locale visafslag



4 grote vissen kosten 1 euro

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hallo Marleen en Frits,

Mooi om alles mee te lezen , leuke foto's en zoveel verhalen. Nog een paar dagen en dan mogen wij ons gaan opmaken voor een spannend en vooral leuk weekend. Hopen dat je later de filmpjes alsnog kunt bekijken. Morgen gaan we nog eens oefenen en maandag nog een x in GT en hopen dat beter gaat als vorige week want allemaal waren we een beetje de kluts kwijt qua opstelling en gevoel waar moet ik staan zal maandag beter gaan in Geert Teis dan is alles weer beetje bekend en weet men zijn plek. Julie heel veel plezier en voorzichtig aan. Ik blijf jullie volgen .

Groetjes en liefs Jolanda

oktober 23, 2010 1:12 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hallo Marleen en Frits,
Wat een verhalen en leuke foto's en leuk om te lezen. Zo te lezen komen jullie veel mensen tegen die het zelfde doen nl een wereldreis maken. Nog gefeliciteerd Marleen met je verjaardag. Ondanks dat er geen luxe bakker in de buurt was had je aan taart geen gebrek. Een gezellige boel ! Op dit moment ben ik ook druk aan het klussen. De kamer krijgt een opknap beurt en daarom woon ik nu in de hal, een kamer op postzegelformaat, heel gezellig . Volgende week gaan we behangen en dan de boel weer inrichten.Deze week ( herfstvakantie) hebben we de werkzaamheden op een laag pitje gezet. Ik wens jullie veel plezier en doe voorzichtig!
Groeten van ria

oktober 25, 2010 9:36 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Marleen,
Wat heerlijk relaxed oogt het toch allemaal ondanks al het geregel.
De visafslag bij Lauwersoog ziet er toch iets anders uit, maar dit lijkt mij toch leuker met al die kleine ondernemers. Jullie ontmoetingen onderweg lijken mij ook heel inspirerend en leuke ervaringen. Heel jammer dat jullie je reis moeten onderbreken en nu hopen dat je binnenkort weer verder kan varen en er niets ernstigs aan de hand is met je man.
groetjes van Francina.

oktober 27, 2010 12:35 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hallo Marleen en Frits,

Ik hoop dat het niets ernstigs is met Frits, en dat jullie je droomreis kunnen voortzetten.

Groetjes
Hansje

oktober 27, 2010 6:41 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage